Sabtu, 14 Mei 2011

High noon

Salam satu malaysia semuanya, hari ini kawan nak bercerita tentang satu aplikasi yang kawan rasa amat menyeronokkan untuk dimainkan bersama kawan, sahabat,musuh, dan juga tokey kedai tayar.Aplikasi ini ataupun boleh di kategorikan sebagai permainan video ini di namakan HIGH NOON.Ia adalah sebuah permainan online khas untuk iPhone dan juga iPod Touch.

Untuk pengetahuan anda , High Noon adalah real time multiplayer game,oleh itu anda memerlukan capaian ke internet untuk permainan ini.Bagi kawanlah permainan ini adalah antara yang terbaik untuk iOS.Apa yang menariknya game ini di offer pada harga yang sangat murah, FREE..ya , you heard me right, FREE.

Kita akan bermula dengan level 1 gunslinger dan sepucuk pistol 6 peluru .Tapi bayangkan dalam masa beberapa ketika anda boleh membeli sniper rifle dan juga tepung bagi anda yang suak bermain secara kotor.Permainan ini berfungsi dengan satu sistem yang amat mudah.Mula-mula anda akan ditempatkan di lobi bersama dengan pemain yang mempunyai level yang setaraf dengan anda, dan dari situ anda boleh mengajak mereka semua berduel, ataupun menggunakan pilihan Wild Cat Challenge untuk mendapatkan musuh secara rawak.Tak kiralah macam mana pun, anda kemudian akan ditempatkan di High Noon Gulch, di mana hidup dan mati bergantung kepada setiap peluru yang anda lepaskan.

Salah satu keunikan game ini adalah cara anda memegang senjata anda.The iPhone must be tipped upside down and held at your side.Music western ala-ala filem cowboy akan dimainkan. Apabila loceng di bunyikan, draw your iphone dan anda boleh mula bermain.Secaranya asasnya ia amatlah mudah, tapi sangat addictive.

kalau anda menang anda akan mendapat emas dan ia boleh digunakan untuk beli baju, seluar,boot,topi , senjata yang lebih canggih dan pelbagai benda lagi.Anda boleh letakkan rakan-rakan di dalam shitlist,jadi kalau anda melihat mereka tengah online bolehlah ajak berduel.

Tapi perlu diingatkan , dengan kawan yang ramai dan permainan yang sangat addictive ini , iPhone anda mungkin akan bergegar sepanjang masa dengan push notification.Oh anda juga boleh send telegram dekat kawan-kawan , kalau anda jenis suka menganjing/ trash talking omputih kata.

So apa tunggu lagi donwload lah jom!!

I'm a typo, are you?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan